Mitrović prodaje udio u Pinku Sorosevu SBB-u

Autor 31.8.2011. u 01:12

Mitrović prodaje udio u Pinku Sorosevu SBB-u

Beogradski tabloid Alo objavio je kako najveći srpski medijski tajkun Željko Mitrović namjerava prodati udio u njegovu TV Pinku. Kupac je navodno SBB, najveći operater kabelske televizije koji pokriva 50 posto srpskog tržišta, pa se ta transakcija našla pod istragom antimonopolske komisije zbog moguće zloporabe dominantnog položaja. Nijedna od strana u kupoprodajnom aranžmanu nije potvrdila ni demantirala informaciju o spomenutoj akviziciji.

Za SBB se tvrdi da je vlasništvo američkoga milijardera Georgea Sorosa. Prodaja dijela kapitala Pinka, koji posluje u pet zemalja, objašnjava se nemogućnošću Mitrovića da naplati potraživanja od dužnika zbog kojih su povremeno bili blokirani računi nekih njegovih tvrtki. SBB ima ambiciju da se osim kabelske televizije ubaci u poslove fiksne telefonije, dok je Mitroviću potreban kapital kako bi unaprijedio program TV Pinka i tako tu komercijalnu televiziju podigao na veću razinu. TV Pink je dobio jakoga konkurenta u TV Prvoj, kupljenoj grčkim kapitalom od Foxa, koji je dobio nacionalnu frekvenciju. Između Pinka i Prve vodi se mali rat preko tiskanih medija, a česti su i transferi voditeljica s jedne na drugu televiziju. Mitrović je posljednjih mjeseci često eksponiran u medijima. Počelo je s njegovom iznenadnom bolešću od koje se liječio više od mjesec dana u Njemačkoj. Život mu je visio o koncu, a Mitrović je za bolest optužio najbliže suradnike, tvrdeći da su ga dulje vrijeme trovali. Među osumnjičenima je bila i supruga bivšeg nogometaša Crvene zvijezde Zlatka Krmpotića, koja je i sestra Mitrovićeve supruge koja je radila na Pinku.

Cijeli slučaj Mitrović je prijavio policiji, ali je po svemu sudeći istraga stala. Potom su uslijedile kadrovske i druge promjene u njegovoj televizijskoj kući, što je sve upućivalo kako odnosi u njoj nisu usklađeni kako se to u javnosti prikazivalo. Mitroviću su u međuvremenu iskrsle brojne druge nevolje poput pljenidbe jahte od hrvatskih carinskih vlasti te sankcije zbog prekoračenja vremena predviđenoga za promidžbeni program.Zakon o elektroničkim medijima dopušta da promidžbene poruke u jednom satu mogu trajati više od 12 minuta, dok je Republička regultorna agencija utvrdila kako su reklamni blokovi trajali 20-ak minuta pa je podnijela prijavu protiv vlasnika Pinka koji je kažnjen sa 1372 eura, a njegova televizija sa 19.500 eura. Najavljeni aranžman sa SBB-om mogao bi poslužiti kao prilika za stabiliziranje njegove TV kuće koja je dulje u krizi, jer ga spor s hrvatskim carinicima i dalje čini jako nervoznim.

Tržište BiH

Amerikanci preuzeli OBN
Televizijska kuća OBN (Open Broadcast Network) iz BiH, čiji je vlasnik do sada bio Ivan Ćaleta, nekadašnji vlasnik Nove TV, prodana je američkoj kabelskoj televiziji Chellomedia, javili su krajem prošlog tjedna lokalni mediji u BiH. Ćaleta je prodao 40% za 10 milijuna eura, još toliko bit će prodano 2012., a preostalih 20% prelazi u vlasništvo Amerikanaca 2013. godine.


(pd)

Autor 31.8.2011. u 01:12

Tacno.net Aplikacija

Aplikacija